dijous, 27 de setembre del 2007

Exposició: "Punt de vista"

Ramón del Campo mostra el seu “punt de vista” a la Manuel de Pedrolo




El fotògraf Ramon del Campo oferirà, a partir del 5 d’octubre i fins al dia 31, una mostra de més de 40 imatges creades a partir de l’observació del món que l’envolta: des de fragments de natura desbordada, fins a instants de vida quotidiana, passant per figures geomètriques, o percepcions molt particulars d’un mateix. Totes elles, però, plenes d’una gran sensibilitat i plasticitat.


Tal i com ell mateix ens diu:

Des de sempre he sentit una gran atracció per la creativitat: el disseny, el dibuix, la pintura, l’escultura i, especialment, la fotografia. Tinc la sensació de que tota la meva vida he “sobrevolat”, amant d’infinitat de coses, conceptes i emocions. Mai vaig aprofundir en cap d’elles, o almenys aquesta és la meva sensació.
Ara, amb quatre dècades a la butxaca, sento una gran inquietud, alguna força m’empeny des de l’interior... He de trobar-me a mi mateix i deixar que la creativitat que durant tants anys he tingut endormiscada per fi pugui volar lliurement.
Durant temps, i sense gairebé dedicació, he dissenyat, dibuixat i fotografiat gairebé només per a mi. Ara ha arribat el moment de mostrar-me i seguir creixent. Només pretenc gaudir fent-ho, i amb el desig final de poder transmetre alguna cosa a aquests ulls que tinc al davant
”.




Nascut a Barcelona l’any 1966, cursà estudis d’Arts Gràfiques a les Escoles Professionals Salesianes de Sarrià, i ha desenvolupat la seva vida professional sempre en contacte directe amb les tendències creatives de disseny i de fotografia aplicades a la comunicació visual.